OPTICA INIMII MOLDOVA SRL
Nume firmă | OPTICA INIMII MOLDOVA SRL |
Cod Unic de Înregistrare |
46300553
|
Nr. Înmatriculare | J07/426/2022 |
EUID | ROONRC.J7/426/2022 |
Compania ce urmeaza a fi finantata prin aprobarea prezentului plan de afaceri are la baza obiective pe termen scurt, mediu si lung care pun in valoare potentialul de dezvoltare al afacerii:
-Obiectivul pe termen scurt este reprezentat de accelerare cresterii economice a companiei intr-o piata puternic competitiva pentru consolidarea unei pozitii de piata prin atragerea si fidelizarea de clienti
-Obiectivul pe termen mediu consista in dezvoltarea capacitatii de servicii a companiei si deservirea cererii existente in sectorul de piata printr-o oferta avantajoasa pentru clienti
-Obiectivul pe termen lung se va materializa prin transformarea companiei intr-un actor regional, pe piata furnizorilor de servicii de optometrie, cu posibilitate satisfacerii cererii existente.
La nivel de obiective SMART, avem:
OS.1. Obiectiv specific nr 1. ține de crearea a 4 locuri de muncă în perioada implementării de proiect în regiunea Nord-EST a țării în vederea asigurării inserției pe piața forței de muncă.
OS.2. Obiectiv specific nr. 2 ține de atingerea unei cifre de afaceri de 50.000 lei pe parcursul celor 12 luni de implementare de proiect, în vederea operaționalizării afacerii din judetul Iași.
OS.3. Obiectiv specific nr. 3. ține de înființarea unui magazin dedicat de optica medicală pe raza județului Iași, pe parcursul a 12 luni de implementare, ce își propune să ajungă la publicul general cu ochelari de corecție, protecție, consultații optometrice și alte echipamente medicale.
În perioada de implementare am atins următorul rezultat:
I.R. #1: Derularea unui program Caravana de Bine prin Romania, in vederea sprijinirii mediului rural, fara a ne limita, intr-o actiune de tip optica mobila, ce își propune să ofere consultații optometrice cu titlu gratuit pentru persoanele aflate in etate, in risc de saracie sau persoane ce au nevoie de servicii medicale. Indicatorul de rezultat este sa ajutam 30 de persoane din mediu rural, fara a ne limita să beneficieze de acest program, pe parcursul a 12 luni de implementare. (Programul poate fi in parteneriat cu un actor relevant, precum Crucea Rosie Romana, sau pe cont propriu cu diferite UAT-primarii, în funcție de specificul local;)
*** obiectiv realizat.
În imagini, activitatea din caravana:
Proiectul face parte dintr-un incubator de afaceri: http://www.ius-smart.uaic.ro/