PREZENTARE COMPANIE SI PROIECT:
Nume firmă | OPTICA INIMII MOLDOVA SRL |
Cod Unic de Înregistrare |
46300553
|
Nr. Înmatriculare | J07/426/2022 |
EUID | ROONRC.J7/426/2022 |
Descrieţi :
- Viziune, misiune, obiective pe termen mediu și lung
Viziunea noastra vizeaza crearea unui brand recunoscut international care aduce in prim plan educarea pietii consumatorilor de servicii de optometrie prin intermediul cresterii importantei profesionalismului, punctualitatii si empatiei in procesul stabilire a dioptriilor pacientului. In serviciile de optometrie, misiunea noastra este aceea de a contribui la mentinerea si ingrijirea sanatatii cetatenilor prin oferire de consultatii profesioniste, intr-o maniera empatica. Credem cu tarie ca fiecare organ al vederii are propria lui poveste, pe care incercam sa o surprinde intr-un mod cat mai autentic. Atentia la detalii, pucnctualitatea, empatia si profesionalismul sunt valorile dupa care ne ghidam pentru a reusi sa facem din fiecare consultatie o experienta unica pentru clientii nostrii.
Compania ce urmeaza a fi finantata prin aprobarea prezentului plan de afaceri are la baza obiective pe termen scurt, mediu si lung care pun in valoare potentialul de dezvoltare al afacerii:
-Obiectivul pe termen scurt este reprezentat de accelerare cresterii economice a companiei intr-o piata puternic competitiva pentru consolidarea unei pozitii de piata prin atragerea si fidelizarea de clienti
-Obiectivul pe termen mediu consista in dezvoltarea capacitatii de servicii a companiei si deservirea cererii existente in sectorul de piata printr-o oferta avantajoasa pentru clienti
-Obiectivul pe termen lung se va materializa prin transformarea companiei intr-un actor regional, pe piata furnizorilor de servicii de optometrie, cu posibilitate satisfacerii cererii existente.
Dacă este să ne uităm, din perspectiva unor obiective smart, putem afirma:
OS.1. Obiectiv specific nr 1. ține de crearea a 4 locuri de muncă în perioada implementării de proiect în regiunea Nord-EST a țării în vederea asigurării inserției pe piața forței de muncă.
OS.2. Obiectiv specific nr. 2 ține de atingerea unei cifre de afaceri de 50.000 lei pe parcursul celor 12 luni de implementare de proiect, în vederea operaționalizării afacerii din judetul Iași.
OS.3. Obiectiv specific nr. 3. ține de înființarea unui magazin dedicat de optica medicală pe raza județului Iași, pe parcursul a 12 luni de implementare, ce își propune să ajungă la publicul general cu ochelari de corecție, protecție, consultații optometrice și alte echipamente medicale.
Brandul va face parte dintr-un grup in domeniul opticii și va fi primul magazin din regiunea Nord-EST. Noua entitate va beneficia de sprijinul a 2 intreprinderi: Optica Inimii SRL și ACS OPTIC 2014 SRL.
- Indicatorii/rezultatele planului de afaceri propus spre finanţare
Rezultat #1 : 4 locuri de munca create și menținute (1 loc de muncă pentru 12 luni în etapa de implementare și 6 luni in etapa de sustenabilitate, 3 locuri de muncă pentru 6 luni în etapa de implementare și 6 luni in etapa de sustenabilitate)
Rezultat #2: 50.000 lei venit economic pentru noua entitate înființată în cadrul celor 12 luni de implementare.
Rezultat #3:
1 magazin specializat în domeniul opticii medicale pe raza județului Iași- înființat.
Os.1. este in directă corelare cu Rezultat #1
Os.2. este in directă corelare cu Rezultat Rezultat #2.
Os.3. este in directă corelare cu Rezultat #3.
#R4- rezultat 4- o metodologie de recrutare în coordonanță cu temele transversale și orizontale POCU și informare personalului asupra acestor aspecte.
#R5- rezultat 5- 30 de consultatii pentru grupuri vulnerabile/persoane dezavantajate sau public general.
#R6- rezultat 6- 1 campanie de informare online prin intermediul social-media.
#R7 -rezultat 7- 1 campanie de promovare pentru OPTICA.
Descriere afacere si context:
Conform INS; judetul Iași, avea o populație de 956.216 de persoane din anul 2019, o rata a șomajului de 3% in anul 2018, iar un PIB/locuitor de 36.063 lei, date 2017 – sursa- https://iasi.insse.ro/ Aceste date ne sunt necesare înțelegerii profunde a bazinului de selecție pentru forța de muncă, cât și pentru potențialul de piață, de la prospecți la clienti.
Domeniul de activitate este dat de codul caen principal 4774 – Comerț cu amănuntul al articolelor medicale si ortopedice, in magazine specializate. Această clasă include:
comerț cu amănuntul al articolelor medicale și ortopedice, în magazine specializate – sursa https://caen.ro/caen/4774-comert-cu-amanuntul-al-articolelor-medicale-si-ortopedice-in-magazine-specializate
Esenta afacerii consta in schimbarea realitatii prin intermediul unui strategii de marketing prin branding, cautand sa fim recunoscuti ca o firma serioasa in piata, fiind prezenti si creeand o comunitate de oameni fata de care sa aducem un plus. Achizitionarea echipamentelor tehnologice si inovative prin afn – ajutorul financiar nerambursabil – vom avea un avantaj comeptitiv in piata si astfel ne crestem sansele de reusita pentru o afacere de tip startup.
Echipa de proiect: (update Decembrie 2022)
Matei MACUC; Administrator si Manager General,
Valentin Mărișoiu, Administrator și Business Developer
Gheorghe Alexandroiu, Optometrist
Lavinia Grosu, Receptionist & HR Specialist
Metodologie recrutare si teme secundare/orizontale POCU.
Metodologie Optica INIMII Moldova- recrutatare si teme secundare POCU
Proiectul face parte dintr-un incubator de afaceri: http://www.ius-smart.uaic.ro/
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară 6: Educație și competențe
Componenta 1: Innotech Student
O.S.6.13. Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă /cercetare/ inovare, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI
Titlul proiectului: „Educația juridică și antreprenorială – cheia succesului în afaceri!” (IUS SMART)
Cod proiect: POCU/829/6/13/140103